quinta-feira, 6 de janeiro de 2011

c. murray flagrado fazendo compras declara

http://www.tmz.com/2011/01/06/dr-conrad-murray-katherine-jackson-michael-jackson-manslaughter-prelim-nordstroms/

Dr. Conrad Murray -- I 'Love' MJ's Mom
1/6/2011 7:55 AM PST by TMZ Staff



--------------------------------------------------------------------------------

Doctor Conrad Murray claims it's been hard for him to watch Michael Jackson's mother Katherine grieve over the death of her son ... because he "loves" her like his own mother.


Murray was out shopping at Nordstrom in Santa Monica yesterday -- hopefully looking to replace the awful paisley tie he wore on the first day of his manslaughter prelim -- when he told photogs, "It's hard to see [Katherine] grieving ... I care about her as much as I care about my own mother."

Murray added, "I love her very much."



...........


Tradução do inglês para português
Dr. Conrad Murray - Mãe 'Love' Eu MJ
2011/01/06 07:55 AM PST por funcionários TMZ



-------------------------------------------------- ------------------------------

Doutor Conrad Murray afirma que foi difícil para ele ver a mãe de Michael Jackson, Katherine sofrer com a morte de seu filho ... porque ele "ama" ela como sua própria mãe.


Murray estava fazendo compras na Nordstrom ontem em Santa Monica - espero que pretendem substituir o empate paisley horrível que ele usava no dia primeiro de seus prelim homicídio culposo - quando disse fotógrafos, "É difícil ver [Catarina] ... Eu luto preocupam-la tanto quanto eu me preocupo com minha própria mãe. "

Murray acrescentou: "Eu a amo muito."
Ouvir
Ler foneticamente
Dicionário - Ver dicionário detalhado

fonte
http://www.tmz.com/2011/01/06/dr-conrad-murray-katherine-jackson-michael-jackson-manslaughter-prelim-nordstroms/



video das compras

http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=3abee839-c86e-4488-b003-85415878d0b1

Nenhum comentário:

Postar um comentário